Beanie level: Jang Geu-rae

When will Fight My Way stop making my own heart flutter? I seriously have to hit pause and lie down on my bedroom floor and then proceed to watch and pause again to savor every moment UGHH

8
0

Also Kim Yoo Jung is so much younger than me and yet I’m gonna use her as a reference for my future wedding look LOL. The natural sweetheart makeup, the flowers, THE HAIR! #Kbeauty

6
2

OKAY let’s talk makeup you guys. Gong Hyojin is such a natural beauty but this smoky eyeliner! The vampy red lip! the Hazel contacts! I bought so many Clio products because she was the model! #Kbeauty

5
0

my lock screen people. 2 episodes and I’m already in too deep. waiting 1 week makes one weak

6
0

ok this is me. the end.

25
16

    Hahahhaha! You have my vote! πŸ˜›

    1
    1

      omg i was JUST looking at your page and thought you were amazing and now you’re here and i still think you are AAH im ded. bye

      0
      1

        Hahhaha… thanks a lot!! My page is all about Seo In Guk. Mostly! πŸ˜€ But then other hot oppas make an appearance sometimes πŸ˜›

        1
        4

          Seo In Guk? I’m all aboard. I met him in person once when I was in Seoul and will be a fan until I die. hot oppas? I’m on board still. PERF

          1
          1

            WAIT!! YOU MET HIM?????
            Sorry for the capital letters but I literally screamed when I read that?? How does he look in person? Did he smile? Where did you meet him? At a fan-meet or just randomly?? Ooooh I am way too excited!

            2
            0

          rrrr it won’t let me reply to the last one so I’m back on this comment LOL. YES I met him on accident! I was at a restaurant/bar in Gangnam and I went to the bathroom, and when I came out, he had just come out of the men’s bathroom wearing a hat and we made eye contact and I gasped L O L. he is SUPER kind and gentlemanly to his fans and there’s nothing fake or big-headed about him! The only downfall was that he was a bit shorter in height than I imagined him to be HAHAHA but the hotness and boyish mischief is 1000% real. sending lucky vibes your way so you can cross paths with him someday!

          2
          1

            OMG!! I would have fainted or something!! πŸ˜› He does sound quite a lot like a boy next door! I always thought of him as that one guy back in school who was just naturally good at everything he tried his hands on!

            I know he is not very tall as compared to other famous actors, but his face and talent is enough for me to ignore that! πŸ˜€
            Do you live in Korea/ are Korean?

            1
            0

          I KNOW right?! so much natural talent! Singing..acting…charisma..overflow~
          I’m Korean-American! I lived in Korea for a year but came back to the States because I missed tacos too much LOL. How about you?

          0
          1

            Yup! He is just oozing with talent! Plus he is really funny and dorky (with super- strength) in variety shows!
            I am an Indian, living in India. Have never been to Korea or any other country for that matter πŸ™ I plan to, once I save enough money πŸ™‚

            0
            0

          Awesome! Excited to keep up with your updates and hopefully you get that opportunity to travel and run into our certain fave celeb πŸ™‚

          1
          1

            Yeah I should start saving for the next two years! He will only be out and about only after that πŸ˜€
            Excited to see your updates too πŸ™‚

            1
            0

    this is genius!! πŸ˜€

    1
    1

    Daebak!

    1
    0

    Lol!! 👍

    1
    0

FINALLY! A chance for my memes to rise from their secret photo albums!!!

3
0